-loppisen

hejsan, nu har jag nyss kommit hem;)
ja, det va ganska kul, vi va innne i solna c å sålde oxå! asså kakor då..o sen så såg vi jossan o maja!:)
ihihih:) kulkul, men aa iaf imonr e det skola.... eewwuwu, jag vill inte gå ditt ahha, men iaf jag önska vi började halv 10!:* men aa jag börjar kvart över 8-.-
o min lillebror hade med en boll till loppisen, o då så sköt han den i vattenpölen, så då skulle jag gå ner o hämta den.. så aa nyss byte jag om å så..;)
men här okommer lite bilder från idag!
bloggar mer sen:*
kyss♥



viktoria,alice,tilda o alina;)

alice,jag o tilda;)

finfin..



Gustav:*

så där fick ni lite bilder;)


Kommentarer
Postat av: esmiiss (besöök!<3)

Veckans blogg vinnarna utsedda kika om de var du :-D

2012-04-22 @ 19:03:44
URL: http://esmiiss.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0