dag med tilda hah?

hejsan just nu sitter jag i min säng med min sköna onepieci!:d vad gör ni?, sorry för dålig upptaterin, men aa hann inte blogga, elr jag laddade ner videofyme, o spelade in o allt men så överförsdeste intte men men iaf efetr skolan gick jag o tilda hem till mig, mamma hhade köpt en pizza vi skulle äa men den bavr skit äcklig, så vi gick ner o köpte ne anna pizza som iaf va good!
aa men sen så byte vi nom o lyssna på muskit hihi aa o sen så drog vi iväg till träning! detva ganska kul, aa men e fett taggad tills på fredag! för ska på grönan men tilda, ida o nicole!:*
skit kul!
men aa sen så åkte jag hem o nu ska jag göra matteläxa jippi!:D nej men aa o sen ska jag kolla på
desperae housewiws ( stavning) hihi aa det är skit bra det går på 5! så alla vet haha men så aa kommer inte kunna blogga mer idag tror jag, emn.. här kommer nbilder frånb idag!:D

den äckliga pizzan: BBQ pan billypizza!:(
o vårat goda chai latte!:D





dagens outfit:
tröja JC venne hur mycket?(uringad där bak)
jeans:ginatricot 400-500kr


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0