dålig upptatering.

ja, jag vet.. ,men ja, jag ahr ju  vart med fotbollen nån stams venne vad det heter men nån stad elr by, a emn det va kul! vi va bara där i en natt men iaf! men jag har fått högre statistik! jätte bra! och har fått lite frågor oxå!:)
vad ska du göra på valborg?
ja, idag klockan halv 6 ska jag gå till några vänner och äta midda och senska jag dra till skytteholm på majbrasan och träffa tilda och mickis;) (miciks, tildas kompis!)
aa, och om det är nått  ,mer  ni undrar så är det bara att fråga på, och tisp skadar inget! er om ni vill att jag ska ha det elr så osv! men kommer inte kunna blogga så jättem mycket idag, men efter ag har varit på skytteholm!
kyss♥

när vi väntade på att vi skulle åka( jag o nicole)




när vi va framme

jossan,nicole,vanessa,valerie och ja!






där vi bodde:

(typ ett vandrarhem..)

konstiga AHAHHAHHA

fin cornelia!:D



fiin!

oh yes swag



typ alla i 99:or laget!:
tove,stella, elin, cornelia therese, jag, nicole, jossan, vanessan o valerie

fffffiiiiiiiiiiiiiiiin jossan!:D HAHAHHAHAHAHHAH

-

finfina!:*

där fick ni lite bilder iaf!:*


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0