ida o emma pemma ihihuhu

ja, jag kom nyss, jag va ute med ida, skulle egentligen va ute med nico, danne o adam, men nico kunde typ inte så jag fråga tilda men hon orkade inte å då frågade jag ida! emn sen när jag ringde danne o adam så svarade dom inte-.- hah det var ju dom som ville gå ut, men aja, oaf vi typ prata om allt möjligt! tåg tyvärr inte  kort, men aa sen så aa kom jag ju hem nyss, MEN imorn har vi(asså dom i min klass) STUDIE DAG! hihihihi :P
fett sköönt! ska typ va med ida efter hon ahr slutat. hon slutar typ vi d2, o sen har jag träning med 99.. haha orkar inte men aa, men innan jag ska va med ida så kommer jjag typ chilla, duscha osv!fast träningen imorn börjar 18 så jag kommer hinna! men aa, hih o sen på tisdag e det skolan! fan va jobbigt hahah längtar tills sommarlovet! tänkte skriva lite saker jag vill(måste) o vad jag ska göra på sommarlovat om ni vill?
men om tvådagar fyller IDA ÅR! ihiuhu GRATTIIS I förskott!:*
aja ska äta lite fruktsallad nu ist för glass ihuh duktig tjej!
men aa ses mer sen!
kyss o hångel nej men kyss♥

bjuder på en fulful bild!

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0