planerna!

hejsan;)
ja dagens planer ser ut så här, ja vi skulle egentligen ha cup, asså slut spel, men då blev den inställt  eftersom det är SNÖ ute -.- ahaha jag som ville ha vår, o sol nu, men a iaf , nicole fyller ju år idag så då skulle hon ha nått familje sak hihi o då bjöd hon mig o tilda;) så jag ska gå till henne halv 5 o sen ska jag sova hos tilda tror jag ska bara fråga mamma, o då får vi väl ha det mysigt osv! men jag venne vad jag ska köpa till nicole.. har ni nått förslag? men ska gå o äta frukost nu!
bloggar  mer sen!
kyss♥

finfin bild..


Kommentarer
Postat av: Hamiza<3

sv: Tack så mycket!<3 Har addat dig i fb, svara på vänförfrågan så kan vi bestämma när vi kan ha länkbyte ;)<3 Kram!

2012-04-14 @ 12:12:26
URL: http://hamizas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0