rykten skapas av hatare,sprids av avundsjuka och accepteras av idioter.



ja, är trött på att folk skapar rykte, så ävla faskt,idioter asså
är ni avensjuka eller , men sen när dwen pesonen får veta att det inteva sant.. då tror du denvill va med dig ellr?
bara för ni har problem i livet behöver ni inte skapa problem för andra?
eller är ni då jävla omogna? och tänka att ibland ljuger folk, har ni tänkt på det.?.
man måste inte alltid tro på folk.
JAG snackar inte skit bakom adras ryggar. det är därför jag iinte vill ha nån som säger det.
om jag hade gjort det så skulle det ju inte va fel, att den peronen sa det till den.
men om jag fan inte göre?
aja duvte att jag älskar dig va?
- Emma Margareta Ida lousie Tibell Häger
mobba inte mitt långa namn.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0