dålig upptatering..

sorry, för dålig upptatering, men aa har varit på klassresa o så, o igår när vi kom hem så orkade jag fan inte blogga.. men aa iaf klassresan va jätterolig, vi va på Boda borg! men aa idag ska jag iaf gå till skolan snart, vi har halv dag!:D men efter skuulaan, drar jag o tilda in till stan, tilda ska klippa sig! ;) aa jag venne 1m vi äter i skolan elr i stan, det får vi se! men a imorn så har vi ledigt från skolan för d e natinal dag! men jag sak till landet, men bloggar ,er ikväll om jahv hinner, ska på klassfest! puss


Kommentarer
Postat av: Höhöh din mammaaa

Har du bilder från resan? Kan du lägga upp puss ha en bra dag

2012-06-05 @ 17:31:36
Postat av: Hamiza<3

Fototävling pågår fortfarande i min blogg. Vill du vara med? Anmäl dig. Direktlänk----> http://hamizas.blogg.se/2012/june/-fototavling.html#comment

Va gärna med! Kram ;)

2012-06-06 @ 11:10:08
URL: http://hamizas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0