igår, idag

sho

är hemma, nu dålig upptatering- jag vet men aa har haft skolavslutingen, varrit hos tilda osv! men kiaf ska berätta lite mer nu! först igår hade vi skolavslutning, sen gick jag o tilda till solna c med Mickis, och åt på tacobar:) gött och sen träffa vi ida och va med henne gick i några affärer:) och sen va vi lte osv! sen gick jag hem till tilda och ida till ida, sen så mötes vi, gick till till skytteholm  till den där ungdoms festevalen:) d va inte så kul då da, men vi gcik typ till "gåreden" utanför tildas hus och pratade:) sen gick jag hem hem till tilda och ida hem till sej, jag skulle ju sova hos tilda:) och nu har ida åkt till mallis...:( men iaf sen idag så vaknade vi typ 12.. och sen skulle våran tränare snacka  med oss så aasså hela laget.. så vi gick till solna c sen vi fikade.:) sen gick jag,tilda och emmy ochh kollade:) sen gick jag oxh tilda hem till mig, snart ska  vi äta. men här kommer bilder puss,
Tilda ska sova här:)
 men hittar inte överladdningssladen.. så kan inte visa vbilderna ni får som senare elr nån annan dag..
ha d bra!
 
 

ajuste, köpte en sk till mobilden, som ni ser jag köpte en groda hhihiuhoho skit gullig, tilda en typ diamand.)


Kommentarer
Postat av: tasnim

sjuukt söt blogg,var gärna med och tävla i min bogg, sprid ut det! :)

2012-06-17 @ 14:44:57
URL: http://tasses.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0