KOMIGEN NU SVERIGE!

Hejsan
 har nyss duschat, fräsch fräsch! nej men just nu kollar jag på Sverige-ukriana! d står 0-0 HAHHA, d börja nyss dåda! men iaf, ínnan träning så va jag ju med nicole, i solna c vi testade lite saker o så fast hade inga pengar! o tog tyvärr inga bilder.. meen iaf träningen va kul! men Hamiza har nu lärt mig elr jag tror jag kan nu iaf:P att göra så att video/ en låt blir sådär lite o smal, ni vet? Tack sötnos<3 men äter oxå chips fast dom va inte gooda:( så äter inte HAHAHHA, nej men d va "Varma mackor chips.." skit äckliga dom smaka skinka.. HAHHA, men ska fortsätta kolla på på Sverige! ni får har d bra! ska ba´ka ikväll oxå.. för d e "gårdsfest" imorn i skolan, men hinner bara va med lite typ? för ska ha fotbollsavslutning oxå! :) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man ? Ha en bra kväll hejdoo

2012-06-11 @ 22:12:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0