Vasalund<3

Hejsaan, vad gör ni? jag har nyss kommit hem från cupen vi.. VAANN!:D kul va? nej mend blev straffar o sen så blev d 8 st straffar fast tillslut så vann vi! haha, aa men ska berätta om dagen, först vakande jga halv sju tog på mig fotbollskläder o så, sen åkte vi o hämtade nicole o cornelia sen åt jag i bilen, d tog ungefär 1 timme till cupen, sen hade vi match d va semi o den vann vi med 2-1 :) sen så klcokan 1..  spelade vi final! sen så fick vi medaljer o jag fick "matchen lirare" fast d va en från fårat lag o en från deras jag fick en boll o ett uspmine..;) sen så köpte jag en glaass o sen åkte vi hem:) o nu sitter/ligger jag i min säng, sms lite osv! venne vad jag ska göra resten av dagen, chilla tror jag, är skit trött.. men en tjej vid namn Moa ville att jag skulle visa hur jag lockar mitt hår, efftresom ni ser att jag harr en bild på när jag har lackit på min "header" så aa, men ska bara duscha först! hare gött! puss
 
 

ja, där fick ni bilder, på mig,bollen som jag fick uspminet som jag fick o påsen som allt låg i o medaljen!<3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0