saker och ting

-hejsan

vaaad händeer? nej men kom typ hem för en halv timme sen! idag har varit en chill dag i skolan först hade vi lite so.. sen åt vi chips o drack läsk, för vi hade kvar pengar ifrån klasskassan! och sen typ städade vi osv! sen gick alla tjejer ner till huvusta badet och bada för vis kulle ah något test? vi skulle simma 200 meter och sen hade vi också "liv räddning" så d va kul! sen satt vi i bastun och så, fast ska duscha nu hemma för orkade inte duscha där, plus så hann vi inte heller.. men iaf sen gick jag upp till skolan igen för jag skulle hämta min kasse där ALLA skolsaker ligger i skit mycke vill inte ens ha kvar hälften! men man får inte slänga d i skolan.. men sen har jag bbara chillat, och snälla Milad håller på med en header till mig! :D han e typ dataproffs? haha aa typ men iaf han går i min klass:) elr inte snart eftersom vi behöver byta skola.. och han ska inte börja i tallbacka.. men  iaf idag ska jag o mamma till kista tror jag för jag ska handla ballerina skor o en kofta till imorgon! Skolavslutning! ska bli skönt med sommarlov! skit skönt faktiskt! hoihi men ska hoppa in i duschen snart! puss
Kommer sakna er som faan, ni e den bästa klassen och kommer alltid att va d! såhär roliga ni e, såhär snälla!
Kärlek till er♥


Kommentarer
Postat av: TASSE

heej gullig blogg, kika gärna in i min, ge förslag oxo på inlägget wazzup om du kan, taack :D

2012-06-13 @ 17:10:41
URL: http://tasses.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kan du visa vad du ska ha på skolavslutningen? :) fin blogg <3

2012-06-13 @ 19:31:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0