Isak fyller år:D

Hejsan, har nyss dragit på mig min onepiece :D skönt skönt! haha, nej emmn just nu kollar jag på Holland-Danmark
danmark leder med 1-0 .. venne vilka jag hejaar på men iaf idag har jag spelat match d blev 1-1 men bra spelat tjejer! :) d va mot Bp 3 men iaf sen åte jag hem o duscha o byte om, sen åkte ja,mamma,david o gustav tiill Solna C vi köpte present till Isak, vi köpte ett par hörlurar, sen köpte vi en "slusch maskin.." stavning...? hhaha, sen köpte david fotbollsskor sen åkete vi till Isak, d va kul fika lite o va ute lite osv!men sen åkte vi hemm vid 10 i sex för david ville kolla på matchen! men ska kolla nu här får ni blider, Puss
David,isak o gustav drack en dricka vi gjorde, vi blandade kaffe,fanta,cola osv.. HAHHA, o sen den där kakan är skiiit GOD! "Dumle kaka" :*


         
         
         
         
         
         
         
         
         

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0