Barcelona snart!






hejsan!
vvaknade typ klockan halv 8! men nu e jah iaf klar!;) men aa börjar ju nio idag!:D men sen efter skolan ska ajg innte ¨på träningen... för mn famiölj blev bortbjudna till Lotta o isak!!:) Lotta fyller år, så vi ska väl äta där osv! men iaf ska berätta en jätterolig sak.. iaf för mig AHAHHAH, jag sak åka till BARCELONA på torsdaaaaaag!:D kul va? jag ska spela en cup där med 99:orn så det blir jättekul!  men det är egtt problem.., jag kommer inte kunna blogga.. men mm ska nog höra med Marcus HAHA om han kaan gästblogga?  hoppas du kan! men aa kommer ta jättemånga foton! så ni kommer få en bildbomb när jag kommer hem! HAHHA, men jag sa va där i fyra dagar.... :( men aa o sen imorn sa jag åka till grönan med nicoole o tilda tror jag.. för vi ska gå på Maskinen!:D  ska nån av er gå? o sen dagen efter jag kommer hem asså på tisdag, så ska jag gå på Mange makers! bra va? men kommer blogga mer när jag kommer hem idag! pusss

en bild som va där HAHAH, asså stog på hemsidan:P

Fyfaaan vad sköönt:D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0