dagen

hejsan, jag vet att det har  varit dålig upptatering men nu ska jag iaf gerätta om dagens!
jag vaknade kvart i sju, fixade mig, osv! sen möte jag elsa o hennes mamma utanför mitt hus, sen åkte  vi till Åhlens odenplan, där skkulle jag o elsa praua! så det va kul, vi jobbade lite på olika avdelningar osv! sen åkte vi hem, jag gick på träning! o på träning filmade får tränare oss, så han kommer lägga ut det på youtobe sen.. fast han kommer ta bort allt fail, så jag kommer nog inte va med..- men iaf sen åkte jag hem, o då när jag satt på datorn funkade inte interne, det tog ungefär 40 min sen funkade det.. så aa men ska duscha o äta lute!, o snälla emsa håller på att fixa sånna där skyltar till mig! det va hon som fixade headern o designen oxå! så tack snälla esma!:D<3 men bloggar kanske mer sen om jah hinner puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0