dagens blir alltid bra om man är med dom bäästa!:D

hejsan sötnosar vad gör ni?
själv har jag nyss ätit mellis! hihuhi men ska berätta om dagen: först då va ajg ju i skola jag hade bild o mer.. o sen skulle ju jag o tilda bada o amanda o lydia filmade! HAHAH så aa det va knas, först när vi badade så regnade det säklart.. o sen blev det jättefint väder o så hållde det på så! men det va jätte kallt! men sen så gick jag hem o nu ska jag på träning men här får ni bilde, bloggar mer sen! afst sen ska jag på leons kalas oxå!:)puss
videon: http://www.facebook.com/emma.hager.52?ref=tn_tnmn#!/emma.hager.52 
HAHAHAHHA MOBBA INTE!:*



meliis!:D chai latte o mackor!:D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0