Grönan

hejsan alla fina! jag vet att det har varit dålig upptatering.. men asså jag va ju på grönan. o sen när vi kom till tilda hade dom inge internet.. men iaf ska berätta om dagen! först vaknade vi o åt fattiga riddare till frukost vi fixade oss, o så, sen runt halv 2 va vi på grönan!:) o där åkte vi massa karuseller! men aa vi träffade daniella oxå:) o sen stella, en tjej i mitt fotbollslag! o en annan tjej i mitt fotbollslag som oxå heter daniella! ;) men aa sen träffa vi Natran  en i min o tildas pararell klass;) och vi såg massa snygga killar!:D HAHHAHAH men aa.. sen ringde jag jesper för ahn skulle komma så då va han där o då åkte vi massor av karuseller! osv! hhuhuhi men sen runt halv 7 kom tildas mamma o hämta oss;) o då skjusa hon hem jesper, o jag åt middag hos tilda:) så det va jättegott som vanligt! haha aa juste vi åt oxå lunch på grönan å efter det tog vi o dela på en ben&jerry galss:* men hemma hos tilda så kollade vi på "smartare än en 5 klassare" så det va bra! o sne på nån annan film ahah, men sen gick jag hem! men imorn så ska jag föst spel en mtach med 99:orn o sen på kvällen med 00:orn!:) så det blir kul.. emn bloggar mer imorn! här kommer bilder!puss

Vilda musen * suddig..*

Twister!

Twister

HAHAHAHAHH

skrattkammaren

skrattkammaren

lustiga huset

skrattkammaren

så tror det av alla, hörs


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0