kalas

hejsan, vad gör ni? jag har iaf nyss duschat!, sen nu har jag byt om! för kalaset börjar ju 8 så ska möta tilda föst o sen drar vi ditt!:D men träningen va väl kul, o om 6 dagar ska jag till barelona!:D kulkul! jag ska ditt med fotbollslaget o spela en cup! vi ska va där i 4 daagar! men det kommer bli jtte jobbogt att spela fotboll där.. för det e ju sååå varmt :') och det är ju elva manna.. så aa, för det e ju med 99:orn! men här får ni bild p¨å hur jag ser ut! jag tror ag ska ta med min kamera oxå! så ni får lite bilder på min klass! o så, o vet ni... vi ska se på när lammen tysnar..... HAHHA NI SOM INTE VISSTEE SÅ ÄRE EN SKRÄCKFILM! haha men kommer sitta med tilda hihuhih, men bloggar  kanske mer sen, puss

outfit:
tröja: åhlens venne..
jeans: ginatricot 400-500 kr
linne: venne..


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, några planer för helgen? :)

Min största dröm är att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke som ska bli större än H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-11 @ 23:43:47
URL: http://jaasses.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0