Match snart!


hejsan sötnosar! vad ggör ni? jag vaknade typ klcokan halv nio o sen åt jag o byteom till fotbollskläder! o sen borstade jag tänderna osv! men papppa, David o Gustav åkte nyss.. före david hade nån innebandycup!;) o mamma e i karlstad, fast hon kommer hen idag! men matchen börjar.. elr vi har samling klockan 11 så går ner till skytteholm vid halv elr nått! men vad ska ni göra idag? men eftr matchen går jag hem.. o aa ska göra lite läxor;) "duktig Flicka" HHAHA.. ja, men man vill ju få ett bra jobb när man blir stor;) men sen så ska jag väl chilla o så.. ajust på kvällen sen har jag en till match med 00:orna :) men dhoppas ni får en bra dag.. kanske kör på ett video inlägg sen.. jag vet att jag har sagt det förut.. emn har glömt bort! men bloggar mer sen! puss

      
En film som vår tränare gjorde.. på en träning.. ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0