skype med bästa nicole

hejsan, sötnosar! vad gör ni?
själv sitter jag i min säng o skypar jag med nicole kulkul! ahha marcus som jag skypade med förut skulle gästblogga, men det blev nått fel  osv!  hihmen iaf jag o nicole pratar om allt möjligt hahah men ska typ äta snarto sen ska jag äta glass på balkongen hahahah men iaf, imorn så har vi i min klass nån praodag så ajg ska praoa(stvning) med elsa hos hennes mamma som jobbar på Ålens, så det blir kul! fats jag måste möta som halv åtta.. haha men iaf sen så kanske jag hinner blogga imorn på morgen men bara kanske, men bloggar efter jag kanske kommer hem klcokan halv 6, men iaf, så om ni ser mig nångång, så kom gärna fram!, så det blir jätte¨glad!:D
men aja ska va ölite social mot nicole nu sp bloggar mer sen!puss

finfina!:D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0