HEMMA

Mjsan! kom hem för ungefär timme sen? men aa ska berätta vad vi gjorde osv! men aa på torsdagen kom vi dit vid typ 9 tiden? vi bodde på ett hotel:) men iaf, då åt vi mat! sen gikc vi upp till rummen! jag sov med stella o Nicole:) aa o då gick vi över till några andra osv! men sen andra dagen, hade vi ingen match.. så vi.. elr några iaf.. jag,Nicole, Cornelia, Julia och Cornelia, jossan och valerie te till Barcelona.. för vi bodde typ utanför barcelona? aa men vi åkte tåg, det tog typ en timme o en kvart! men sen så åkte alla förutom Jossan o Valerie, till camp nou, det är Barcelona's arena.. jag hejar inte på barcelona,  utan på real, men det kan va kul att sze endå? men där åt  vi en jätteäcklig "hamburgare" det va typ en fralla med ost o hamburgekött.. HAHAH? men iaf sen gick vi in på camp nou! det va coolt! nedanför kommer bilder! ↓
men aa sen när vi skulle gå ut så vare en barcelona buss, som alla tog kort på o sen såg vi att det va barca! skit coolt ju! Iniesta Vinka till OSS! och MESSI! o nej jag driver inte:')men sen så nästa dag hade vi amtch tidigt vi hade tre macthen en kom vi lika o förlorade ne o vann en ;) o sen badade vi o jag, tisa, jossan o valle kollade pålite affäerer o sen kollade vi på 98:ornas matcher ;) men sen nästa dag spelade vi slut spel o vi kom 3:a ... men men nästa gång vinnner vi! men sen så idag va vi tvugna att vakna klockan typ halv 3.. för vi skulle åka från hotelet vid 3.. så aa det va jobbigt vi hann bara sova 3 timmar.. fast vissa va vakna. men aa på flyget satt jag med stella:D men härr kommer iaf bilder! puss



































fin!

fin




'








''


så att dom kan be innan metchen..



där va dom!:D







mer bilder kommer sen! puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0