hemma

hejsan alla fina, kom just hem har åkt i ungefär 4 timmar elr nått sånt hihi men aa sovde iaf, sen på vägen åt jag på subway!:D jättegott! men igår på festen så stanade jag kvar till ungefär halv ett, haha jag blev skit trött, o så men det var kul, jag träffade några av mina kusiner! så aa o min farbror såklart då oxå hihi men aa vi ått buffe och til efterätt vare typ lite olika kokor osv! men sen nästa dag asså idag, så åkte vi ungefär vi ett, halv två! men om ni vill veta vad matchen som ida spelade(jag kunde ju inte va med eftersom jag va i karlstad) men den blev iaf 8-4 till oss, så nu har vi vunnit alla sanktan matcher som vi har spelat!
men idag ska ajg städa lite o kanske baka lite eftersom mami köpte en cupcakes bok åt mig!<3 men bloggar iaf mer sen! har kommer blider puss









fint

typ där festen va!

mohhohoho

älskar dig



man måste ju dela med sig lite?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH SISSTA BILDEN PÅ DIN BROR! HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA PEDDO SMILE

2012-05-06 @ 21:43:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0