dåååååååålig upptatering..

jaa, tja tja blogäääääääääään   men jag skulle göra på idas mobil, hon fyllller år idaaaaaag! GRATTIIS ÄLSKLING!:*
men aa hon fick en iphone, o då skulle jag göra blogg inlägg på hennes mobil, men just när jag skulle publicera så stängdes den av för detn hade lite batteri..men aa idAG har jag varit i skolan, sen gick jag ner till solna c med tilda o där va vi med ida,evita o nicole, o vi skulle träffa elias...men aa han hade utnydjat ida, så hon gjprde slut! :@ ... men aa sen tog vi foton kommer lägga ut bilder om av idas blogg ska bara vänta på att hon ha lagt ut!
men sen gick jag på match mot BP 2, vi vann med 5-1! skit bra jobbat cheyeeer!:D
men kommer nog inte blogga mer sen... för ska duscha o så,
men ses imorn!
kyss♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0