hejsan här får ni bilder hihi

ja.. hihi nu har jag ätit klart! hihi
men aa ja var ju ute, i huvudsta C o hemma hos lydia:)
men först var jag i hudstaC men lydia,tilda,maja o amanda o ida.. aa sen kom nicole♥! aa men sen gick jag o tilda hem till lydia.odå knackade/busringde typ amanda,maja,ida, nicole,evita,adam,johannes o danne o nicole<3 oss-.- nolifer haha nej men aa sen så sa dom förlåt osv... o sen fråga dom om vi ville gå ut o så gjorde vi det.. aa men tilda skulle äta så hon gick hem:( aa men sen så gick typ jag,amanda,lydia,adam,maja,ida,danne o johannes till huudsta C aa där tog vi typ foton osv.. men aa hiihi skit roligt hela dan men aa o föresten på cupen kom vi trea inte så bra menmen ..
men aa sen gick killarna o sen lite efter gick maja o ida.. så då typ gjorde vi inget lydia o nicole köpte godis,jihi så då åt jag lite men aa ska venne vad nu men ska kanske skypa med nån.. nån som vill? @ emma.hager5
kyss♥







älskarer!








tilda behöver böja sig neer AHAHAHAHHA


fina AHAH o social lydia?

bråk?

lycka till amanda..


fiin bror AHAHHAHA

fin nicole o lydia!

awi hihi

hihihhhhhii älskar er

fin!

HAHHAHAHHA klassen nej menmen haajaj♥

:D
så haha nu fick ni bildbomben hah men ses!
kyss♥


Kommentarer
Postat av: Wtf!?

Du glömde skriva mig

2012-04-02 @ 20:59:03
URL: http://niicoo.blogg.se/
Postat av: emma

haha nej läs en gång till!<3

2012-04-03 @ 08:43:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0