ida o tilda

hejsan;)
jaa, va nyyss på träning det var väl, kul men jobbigt jhahaihi som vanligt, men imonr ska jag spela match..
hih aa men det blir väl kul, mmen innan det så är jag ju i skoaln sen så kanske jag går till pampas!
det vav skit länge sen, men aa jag skulle ju ber'tta mer om idag! ja men föst efter skolan åkte jag o fixa pass, jag blev skit ful, men iaf sen gick jag till solna c o träffa ida o tilda, o träffade oxå Sara o Nika;) fast dom skulle hem..men aa i solna c så åt vi, jag tog en kladdkaka o tilda en is-chai latte;) det var inte så gott.. haha, o ida tog typ min kladdkaka..men aa sen så åkte vi hem till mig o byte om o åt, för vi hade träning ju! :P men aa sen åkte vi ditt! ska duscha snart! :*
kyss♥

outfit:
linne:H&M venne
tröja:hollister, 400kr
jeans:venne hihi



bilder som jag tog innan träningen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0