snabbt morron inlägg!

ja..hejsan,svejsan:)
ja..ska typ gå om 25 min hihi inte så jätte kort tid då damen aja:)
idag ska jag ju till skolan.vi ska ha nån påskpyssel:) hihi ska någ göra ett till mitt fadderbarn som heter Melike:) hon är skit söt o går i 2 hon brukar ge mej massa teckningar o så o då hihi måste man ju göra en åt henne!men aa vi har halv dag idag så vi slutar ju 12:D men jag tror jag äter i skolan för det var nån påsklunch..men aa kommer inte kunna blogga så mycket sen för ska p¨å träning kl 19.20-21.00 hihi men kanskehinner blogga före!
aja här får ni dagens outfit, o en bild!
kyss♥

dagens outfit:
jeans: JC 500kr
vitt linne:H&M typ 2 för 100kr?
tröja:ginatricot..venne haha jag fick den;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0