WOOP WOOP

hejsan sötnosar!:*
ska äta snart o sen ska jag ut med ida och nicole:*
jag skulle va med dom innan men dom åt o nico ska sova här så hon behövde packa i en timme..-.-
HAHAH MEN AA för imonr ska vi åka nånstans men laget(99:orna) ;) kulkul! det är typ för vi ska lära känna alla nya!:D men aa vi ska sova där oxå så kommer inte kunna blogga så mucket imorn,kanske på morgonen om jag hinner! men ska äta snart!:*
o på söndag kan jag inte blogga på morgonen:Shah men jag kommer ju hem kansk emitt på dagen? tror jag iaf!
men sen ska iaf ida o nicole komma hem ttill mig o vi ska göra cupcakes asså idag! aahha det blev litevrörigt men iaf men lysnar lite på musoik! hihih tänk livet utan musiik? :( aahhah d skellu ju inte gå!
här kommer dagens låt oxå!! blogga kanske mer sen! meeeeeed BILDEERNA!
KYSSSSS♥

SISTA E BÄST HIHIHI, O NEJ JAG SLICKAR INTE PÅ SLADDEN TILL HÖRLURARNA!;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0