BIO

hejsan! jag kom typ hem för en timme sen, har varit i kista och kollat på bio med min älskling Ida vi såg ice age 4, den var rolig men lite overklig.. menmen ahha. sen så åkte jag hem och nu är jag inne på facebook, och är inne på Streamzoo på datan haha coolt va nej men ska kolla några ´bloggar nu! föresten vad tyckte ni om designen hiss eller diss? här får ni bilder som jag har lagt ut på streamzoo dom senaste dagarna! puss
 
idag, nyss                                                                                                                 igår.. på resturangen
  
igår, när vi skulle hem från träningen                                       igår hemma hos mig med Cornelia och Tove
 
iförrgår, Onsdags.. ful som fan                                                       iförrgår, när jag skulle sova. intressant.
  
ICE AGE JORDEN SKAKAR LOSS

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0