:D

tjenare och God morgon! vaknde typ klcokan tio i tio, gick upp såg att mamma hade komit och pratade med henne! sen åt jag frukost, pappa är på jobbet och Gustav på dagis. men jag fick iallafall mina air max! skit fina och härliga färger och sommriga! Tack världens bästa mamma! sen så ska jag få mer sen när min Gustav kommer hem! så det blir bra! men mamma visade ett par convers gustav ska få ett par "superman convers" haha fett coolt! men idag ska jahg inte göra nått speciellt! kanske packar lite inför Prag, kommer inte kunna blogga.. eftersom vi kommer  vara i prag fast jag kanske kommer gå in på något "internet cafe" så jag  kan blogga, chatta med vänner osv! för imorn-kväll åker jag. hihi men kommer hem på lördag så är inte där så länge! men just nu så gör jag ingenting, går runt med mina air max ahhaha, men jag vill mäta mig oxå och kolla hur "mycket" längre man blir med air max'en, men ska logga in på facebook nu och cheka några bloggar! puss
 
 
Blå,gröna, cerisa och silver
ska byta skosnörena till cerisa så d blir finare!
vad tycker ni om dom?

Kommentarer
Postat av: Hamiza<3

Har just nu 'Dagens blogg' på bloggen, va gärna med ;)
Direktlänk--> http://hamizas.blogg.se/2012/july/-dagens-blogg.html#comment

2012-07-02 @ 12:49:04
URL: http://hamizas.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0