Daaaaaagen

heeeej, tilda gick nyss, ida gick typ klockan 4, men vi va ju uppe hela natten, sen så åt vi frukost, typ klockan 7 och sen så pratade vi och sen somnade ida jag och tilda kollade på en film som hette "Zozo" den va bra men sorlig, vi kollade på den på youtube! men sen så somnade jag och tilda och vi sov typ till klcokan halv tre vi skulle egentligen till grönan men d blev försent typ för ida skulle vara barn vakt.. och vi var skit trötta!.. men sen gick ida efter en liten stund och jag och tilda hållde å med datorn lyssna på musik och va inne på facebook, men sen åt vi.men nu gör jag ingenting, ska kolla på EM finalen sen, Spanien-Italien jag tror Spanien vinner men hejar på Italien! men kanske bloggar mer sen, och imorn kommer mamma  hem! på morgonen, och hon haaar köpt air max till mig!! och typ lite andra kläder! fast jag venne hur air max'en ser ut för hon ville att d skulle på en "överaskning" hhoho längtar! puss
 
ett bar air max som jag tycker är fina!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0