dålig upptatering.HIHI

Hej! har haft skit dålig upptatering men igår hann jag inte. jag hade fotbollsträning typ hela dagen, fösr klockan 9 till  halv 11 sen gick Cornelia och Tove hem till mig och åt lunch vi gjorde hemlagad pizza! den blev jättegod! sen hade vi en till träning, sen gick jag hem och så skulle familjen ut och äta för mamma och pappa hade brölopsdag:)
vi åt på någon wok resturang det fanns sushi oxå smakade fast det va skit äckligt.. men den andra maten var gott! sen kom vi hem typ vid nio och då ville jag se på "snuten i varuhuset" som gick på tv och sen blev klockan mycket och jag va trött osv.. sen idag hade jag träningsmatch mot killar macten blev typ 5-1 till dom.. jag spelade innermittfelt som jag inte brukatr göra med 99:orna.. men det gick ganska bra! förensten Esma har fixat en  design till mig, F5 nu! den blev skit fin och är jättejätte nöjd! men nu ska jag inte göra nått ska äta snart och duscha och ska packa eftersom jag åker till Gotia på söndag! för er som inte vet så är det en storfotbolls cup i göteborg, lag som kommer från olika länder oxå! men kommer blogga mer sen idag! puss
 
♥VASALUND♥
♥FOTBOLL♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0