LÖRDAG DEN 14:E

tjenare och go'morgon.. eftersxom jag inte har blogga idag ahha, någon som fattade det? nej men idag vakande jag typ vid 11 låg kvar i sängen i typ 10 minuter och hållde på med mobilen. sen åt jag frukost mamma hade gjort scons!:D skit gott åt med tyå någon marmelad tror det var apelsin marmelad, men sen efter frukosten börja jag att packa inför Gotiha!är fett taggad! men sen nu håller jag fortfarande på att packa och är inne på facebook oxå., men jag hittar inte mina vita shorts som ajg måste ha med.. har haft två stycken.. men nu är dom typ bort. men ska typ forsätta nu! men senare idag ska min familj hahah och jag dåra. träffa Isak och Lotta, vi kanske ska spela minigpolf, HAHAHHA, fett längesen. senaste gånegen var i karlstad med Emma saknar dig Emma♥ hihi men kommer blogga mer sen! puss
 
bjuder på två FETT FINA BILDER!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0