Mina ÄNGLAR


ni är dom bästa som finns, ni är min luft mitt allt! finns allltid här för er, och ni finns för mig! älskar er min morot och gurka, HAHAHAHAHHA .. kommer aldrig glöma er, vad som än händer, jag kan inte leva utan er!   nin är ljust i ...det mörka, ni är ena min halva, så utan er ingen mig.ett liv utan er går inte! och ingen annan människa kan jag lita på och skratta med så mycket med er, jag kommer aldrig lämna er! jag är jävligt glad att ni finns! ni är så himmla underbara vill verkligen ionte förlora er. och tänka allla minnen, oförglömliga! och våran humor, HHAHAHAH bästa! vad gör ni på jorden, Änglar är ju i himmlen? puss glöm aldrig bort att jag älskaar er♥♥

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0