prag;

hej sötnosar! orkade inte blogga igår... hoho men ska berätta kort om prag! vi kollade på dom mesta av min storebrors innebandy matcher och dom kom två i hela cupen! bra killar haha.. men sen va vi i nått slot någon dag oxå.. inte så jättekul men iaf sen va vi i kyrkan en dag, spelade fotboll med gutav david fyllde år, va på marknad och kollade på innebandy! prag var en jättefin stad! skit fin. hoho men iallafall. sen åkte vi hem lördag kväll, vi mellanlandade i tysklan..-.- haha det gjjorde vi på ditvägen oxå.. men sen på flygplatsen köpte vi godis,och jag köpte en parfym:) men sen igår vaknade jag typ klockan 9 för vi hade några tyska vänner som hade typ "lånat" vår lägenhet.. hah men dom skulle åka vid 10 så vi skulle upp och säga hej till dom haha osv.. men sen så frågade ida om jag ville till grönan med henne, och det ville jag, så vi åkte dit och träffade christos och roberto och david, känner inte så ra dåra men hhaha, men sen vid halv 6 drog jag och ida hem, för ksulle fra david eftersonm vi inte hann att göra det i prag för han speladse maatcher osv-  sen nu är jag sjuk är sjukt hes.. har ont i halsen magen. skulle egentligen gå npå träning idag men kunde inte,.. snart ska jag tiill GOTIA! men ska kolla lite bloggar nu.. pusss
lägger ut bilder sen!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0