Blöt


 hej! har nyss vaeit ute och tränat på skott, ensam.. foreveralone.. nej men d va kallt och blöt, bollen hamnade i några vattenpölar några gånger..hoho, men jag ska inte på träning eftersom jag behövde vara Boll-Lisa.. kul om ni inte vet va d är så skit i d, haha nej men d är; när stora tjej/kill vasalund lagen (d kan va andra men jag spelar ju i vasa så d är d för mig..) spelar match, så ska vi stå på kanten och hämta bollarna som dom skjuter ut :D ja jippie! skit kul..d ska jag göra idag klcokana 6.. men först så ska jag gå till max och äta där! sen efter så kommer typ mamma och hämtar mig! skönt så jag inte behövde gå,, hihi men bloggar mer när jag kommer hem! puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0