Hemma

hej! har typ nyss kommit hem, va ju bollisa.. kul nej men vasalund förlorade med 3-1 . så d va inte kul haha, men imorn ska jag ju kolla på när pappa spelar pingis hoppas han vinner.. men ska ta en varm dusch! och sen på Onsdag så ska jag Valerie och typ Vanessa och kanske Jossan till grönan:* så d blir kul! fast valerie och vanessa åker allt och d gör inte jag.. så dom kommer typ tvinga mig.. :( fast jag kanske ska åka insane. och alla säger typ att katapulten är läskigare än fritt fall., och jag ahr ju åkt katapulten och älskar den.. så áa, men tror inte jag kommer våga åka fritt fall hhihoo jag vet ja e fegis.. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jossan vem

2012-06-26 @ 01:01:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0