Idag..-

Hej, förlåt för dålig upptaterinmg igår.. men kom hem ungefär vid 10-halv 11 men och sen så gick d inte att komma in jag skrev rätt lösen men d hände nått? ahah iaf idag kom jag in, men idag ska jag till grönan med Valerie, Jossan och Vanessa! kulkul hoihi men vaknade typ klockan 11-halv 12 åt frukost och kläde på mig, borsta tänderna och sen klockan 2 ska vi mötas vid max och sen åka in, men måste äta lunch oxå så åt int så mycket frukost.. för måste äta typ klcokan 1 och sen så gå halv elr 20 i två? ska först köpa remsa :) men kommer inte bli så bra upptatering idag heller men jag kommer bloggga när jag kommer hem! och nu är mamma påväg till new yourk och sitter i flygplanet! fast hon kommer hem på måndag, så d är inte så länge! :) men kanske gör ett tidsinstäkt inlägg! vi får se! puss ´på er!:*

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0