Min Nationaldag


Hejsan, hur mår ni? själv mår jag bra klass festen igåår va kul! :) a men iaf idag vaknade jag o tilda klockan elva typ, vi bute om åt frukost o så! sen så satt vi oss vid datorn kolla på tv osv! men sen nyss gick hon hem elr hon skulle till stan, orkade inte fölhja med e skit trött... men idag ska ajg typ grilla med familjen o kanske några vänner, o ska baka tårta sen nu oxå! så det blir najs! aajuste någon som kallade sig "Höhöhö din mamma" frågade om jag kunde visa bilder från resan!
Svar; nej, alla min bilder tog borts av någon anledning.:( så har tyvärr inga bilder kvar! puss
hoppas ni får en bra nationaldag! puss
vad ska ni göra idag?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0