planer för veckan;

shoo, nu blev väderet ännu dåligar.. men just nu chattar jag med min älskling Idavi typ chattar om allt möjligt!med hon är i mallorca nu men hon kommer hem på fredag så då ska jag, tilda och ida och några fler kanske typ till grönan på lördag elr söndag tror jag? hohomen ska berätta om veckan nu. idag så kommer min kusin jakob hit om min farbror, dom ska sova här och sen ska pappa och min farbror va med i pingisvm..? hahaha lycka till. nej men aa så imorn så kanske jag ska till grönan med min kusin jakob och min bror, tisdag ska jag åka och kollla när pappa spelar, ons´dag ska jag till grönan men Valerie! kulkul hohon.. mamma åker oxå till new yourk på en koverans...
och sen på torsdag och fredag så vet jag inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leee! Med dina FINA TÄNDERRR

2012-06-25 @ 12:42:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0