bajs

Tjosan i trosan!

just nu gör jag ingenting har tråkigt.. men aa ligger i mion säng är inne på facebook, kollar lite bloggar, egentligen ska man ju va ute i d fina vädret! elr? ja, men jag är lite foreveralone.. nej men d är tråkigt att va ute själv! så är inne och har jättekul! ska kanske ut och springa sen med mamma, fast hon jobbar och kommer hem klcokan 5... typ, men ska nog hämta gustav och så går vi och spelar fotboll på pampas eller tallbacka, måste träna skott och har ju "sommar träning" oxå. men ska nog äta lunch nu! puss

Kommentarer
Postat av: ida

Jätte fin älskling,
Jag tänkte bara berätta hur mycket du och emma betyder för mig, Ni är fkng guld värda, finns inga bättre.
När allt är knas är ni alltid på min sida, Allt är heelt knasigt, men det kommer alltid vara vi tre, älskar er på riktigt, över heeeela mitt hjärta♥

2012-06-20 @ 19:58:54
URL: http://idalandqvisteriksson.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0