Solnaaaaaaaaaaaaaaaaa c

Hejsan älsklingar! vad gör ni? jag sitter o väntar på nicole HAHAH, jjaa. men hon skulle komma till mig klockan halv fem.. ditt segooooo HAHAH, men sen ska vi äta, hon ska byta om o osv! sen ska vi på träninng;) men ska berätta om min dag: jaa, fösrt va jag i skolan jue.. vi hade idrott o lite mer., vi slutade 2, o då drog jag,tilda,Simon o Marcus till Solna c ;) kulkul! HAHA men vi typ pratade om allt möjligt o kollade i massa affäreer;) hhuhihiih, sen tog vi godis på telenor;) HAHAHAH, en dom e så goda! fast inte lakris..:( men bloggra kanske mer efter träinngen.. måste plugga.. puss

Fin ´Marcus!:D


Kommentarer
Postat av: angelica,

fråga något i min frågestund, då är du jätte gullig!:)

2012-05-14 @ 20:04:28
URL: http://angelicamarklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0