Köpt:



 


Hejsan, vad gör ni?kom hem för ungefär 40 minuter sen.. har varit i stan!:) men tilda o mami;)
huhihi, a men ska berätta om min dag, ja, först va jag i skolan, hade lite ont i magen idag igen... men det gick att gå i skolan;) HAH, aa men sen gick jag o tilda till pampas:) d va kul:) sen klockan halv 6 så åkte vi till Galerian i stan:) så aa kollade på skolavslutnongs-kläder;) vi kollade på Hollister o H&M, aa som ni ser på bilderna så köpte jag en kläning från Hollister kostade runt 500-600kr:) men jag fick den av mami, ´älskarr dig!<3 aa men sen köpte tilda en kläning från H&M som va sebra mönster på o en drag kedja i mitten, o ajuste, kläninmgen som jag köpte fanns oxå i vit, fast förra gången, så hade jahg en kjjol, som såg ut nästa så.. så aa men kommer ibte blogga mer idag, men iaf.. jag fick alla rät på SO provet, fast d  va lätt:P huhihi puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0