dålig utadering..

ja, men aa ska berätta om igår!
först sovde ju tilda hos mig!:) aa o sen gick vi till skolan ju o så!
men aa sen gick vi hem till ida o där va nicole och evita o sen åkte vi till solna c vi skulle typ va med några i idas och evitas klass, som heter David,Ludvig och naha tror jag iaf nåt sånt iaf ahah men vi åt på taco bar! för donken har stängt!:( men aa sen åkte jag,tilda,ida och nicole till grönan!:D skit kul!:D men aa där träffade vi Juliah(http://juliahofsweden.blogg.se/) aa men så vi tog kort med henne kommer bild sen! för det va med idas mobil!
mne aa sen åkte vi massa karuseller!:D men aa sen åke vi hem till ida o sov däär!;) det va kulkul!:*
kärlek till er tjejer!
men aa sen idag hade vi match klockan 9 typ så aa!
men den va mot aik o vi vann men 7-1! jag gjorde 2 mål! så aa men sen på väg hem köpte jag en calippo shots!:*
skit gott! hihih men sen resten av dagen idag har jag ingen anning om vad jag sa göra? :S
men får väl kanske hoitta på nått elr bara chilla!, men nu ska jag duscha!
kyss♥
bilden med juliah kommer sen!

igår i skolan:
 







igår på grönan:

när vi väntade på spårvagnen!:*
älskar er cheyor!

HAHAHHAHAHAHH FINA!



igår hemma hos ida:





inte så intressanta bilder hih

idag:

miin älskade glasssss:*


Kommentarer
Postat av: niicoo

bilden hos ida var från idag*

2012-04-28 @ 13:02:40
URL: http://niicoo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0