god morgon!

hejsan,svejsan:)
aa ska till skolan snart börjar kvart över 8... hih aamen kan inte möta josssan de här veckann för hon e ju i thaildan!*avensjuk* men aa sen nästa vecka är det påsklooooooooooov! ska bli skit skönt iaf! vad ska ni göra då?jag tänkte någ va med några kompisar o så.. o ska åka till landet några daga..:/ aja ahha
men idag har jag ju träniing så då går jjag hem till tilda först äter osv..o sen hämtar min mamma o då ska jag sova över hos tilda oxå!:D ska bli kulkul! jamen jag kommer nog blogga hos tilda!
kyss♥
o det var inte jag som skrev det där inlägget om en gris det  var simon som fortvarande inte har loggat ut!
så simon om du ser detta så kan du fkn logga ut?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0