meed mina älsklingar!

ja, sorry för jag inte har bloggat... men aa jag kollar på en film, ahah den e inte så bra elr vi kollaer inte vi pratar tar foton osv..aha men ida sooooover AHAHAH men aa vi var ute med adam o danne förut då typ gjorde vi inget, hhaa, nej men vi typ pratade osv..men aa kommer nog innte blogga mer idag, men aa imorn venne vad jag ska göra vi kasnke skulle trräffa emmy, emn venne om det blir nått, men aa ses mer idag eler imorn.-
men hittar inte överladdningssladden till kameran... ahah så det blir lite databilder o så får ni bilderna imorn, elr när jag hitar dden:S
kyss♥



Kommentarer
Postat av: Nicole din älskling!

aaw! älskling1! älskar dig verkligen skit mkt även om vi bråkar ! <3 :*

älskar din blogg ! hoppas du följer min! puss! (H) <3

2012-04-12 @ 00:18:52
URL: http://niicoo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0