studiedag!

ja, hejsan, svejsan;) vaknade typ klockan 11 o sen åt jag frukost, åt bara en macka o en kopp chai te:D hihuuh aa, men ska väl kanske äta lunch snart elr jag venne ahaha mene ska någ äta en billy pizza:P haha men if planerna för idag är att aa ska duscha snart sen kanske jjag ätar lunch o sen så vid halv tre tiden så drar jag til solan c för ska träffa ida, o elias om vi får tag på honom, har bara en sån där på åkremssan kvar så tänkte ta den när jag åker hem ist;) men sen så ska jag på trän9ng så jag hinner inte va där så länge...men aja o sen så chillar jag o duschar;) men vi ses mer sen!
kyss♥

bjuder på en ful bild, har inte fixat mig:S


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0