sista inlägget på länge.

 

cha cha bitchääää's hoho nej men kom precis hem har ju varit oxh spelat mini golf! dedt var kul. vet inte vem som vann men tror tyvärr intev att det blev jag.. hihihi men åt en calippo shots där oxå, lite mer mmm.. i livet! HAHAHHA nej men det är ju sant men ska äta pirog snart, har aldrig samkat det förut men hoppas det är gott! men kommer inte bloggga mer idag och inte på typ några veckor.. ochjag har ingen som gästbloggar fast det är många som kan mitt lösen på bloggen.. så om ni ser detta och kan mitt lösens så kan ni gästblogga om ni vill? hoho men aa ni får ha det så bra. kanske kan slänga in ett inlägg dåochdå.men inte många för efter jag har varit i Göteborg ska jag till västkusten och sen till karlstad.. Puss


Kommentarer
Postat av: Hamiza

Får jag gästblogga?<3

2012-07-16 @ 18:24:27
URL: http://hamizas.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0