bilder hihi

heejsan.)
ida gick hem nyss så aa vi har typ garvat o sånt hih aa o hon spruta min äckkliga parfym över hela mitt ruuuuuum!-.- ahhah aa men ska va ed min lillebror nu så ses mer ikväll!
här kommer bombat med bilder!
kyss♥

dagens outfit:
tröja:H&M 150 kr
jeans:venne haha

fiiiiiiiiiina idaaaaaaa hahahahah

för gullig! <3333

söt ijihihi

hihihih sötunge!



GHAHAHAHAHHAHAHAHHAH FIIN

finfin jag e HAHAHHAHAH

ida satt en tejp bit på min ruuuuuuumpa hahahah





älskar dig lillebror!





fiiiiiin älsk!

såå ahha har fler men måste gå hihi <333


Kommentarer
Postat av: Idaaah :D

HIHI fan vad kul vi hade! haha puss emma! ;*

2012-03-28 @ 21:08:21
Postat av: emma

ahhahahahaa älskar diig bebis!

puss<33

2012-03-28 @ 21:11:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0