duschat o ätit!

hejsan.. nu har jag ätit hihi aa men ska beätta vad som hände iskoaln
vi hade elevens val,, där så aa typ fick vi väljamellan bygg-grupp , mudik-grupp,bild-grupp elr dans-grupp.
jag valde bygg gruppen för ¨där får man baka pepparkakaas huus haha aa skit gott haha o kul!
men aa ssen va den väl helt vanlig vi har elevens val,imorn o påtorsdag oxå! men aa har gjort matteläxan oxå nu så aa just nu skypar jag med nicole:)
o imorn ska jag ta hand om min lillebror aa o ida ska va med så det blir kul!
aa men kansk eska måla naglarna nu så aa kanske ses senare!
kyss♥

dagens outfit:
jeans:gina 400-500 kr?
tröja:JC venne haha kanske 200kr?

tröjan bakkifrån..

hihiih fin..

hahahahahhah finfin jaa.. hihi ses !


Kommentarer
Postat av: Hilda

Du måste sluta peka finger! Det är inte fint! :/

2012-03-28 @ 21:16:19
Postat av: emma

hihiihi okej, men menar inte det till dig..

haha men aa

kram!

2012-03-28 @ 21:20:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0