lite fråger!

1. Vad är ditt mellan-namn? Har 3 : Margareta ida louise

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? jag venne typ Ida elr Julia?

3. Är du i ett förhållande nu?Nepp

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?-

5. Vem var du tillsammans med sist? en som heter Adam..

6. Får man fråga varför det tog slut? venne hah

7. Har du haft ett seriöst förhållande? näe venne

8. Vem vet mest om dig? jag? haha

9. Vad gör du på fredagskvällar? är med vänner myser äter chips!

10. Bästa filmen du någonsin har sett? ahha veeeenne

12. Har du någonsin varit full? nej

13. Har du testat droger?eh nej

14. Röker du?nej

15. Snusar du? neej

16. Saknar du någon just nu? a

17. Hur mår du idag? bra lite trött

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga :)

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? har ingen anning!

20. Bästa minnet från sommaren? typ på grönan men mina älsklingar elr i spanien!

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? malorca

22. När var du där? i sommras

24. Har du helt svenskt ursprung? aa

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar?venne haha

27. Ser du fram emot någonting just nu? aa

28. Sköter du skolan? aa tror det ?

29. Vad hade du för betyg förra terminen? vet inte :)

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? vi har inte betyg en..:S

31. Vilket ämne var det?-

32. Har du fått ig på ett prov? -

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Neii

34. Anser du dig vara intelligent? ahha aaaaaa nej men a

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? venne typ 7-10? 

36. Vilken va den värsta tiden då? jag venne när alla började bråka..

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? a

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? venne

39. Har du haft sömnproblem? Neii

40. Hur ofta gråter du? jag venne när jag mår dåligt typ ahh

41. Vad gör du när du mår dåligt? venne

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mina kompisar

44. Vilken klass går du i nu? 5:an

46. Har du varit otrogen någon gång? nepp

47. Har någon varit otrogen mot dig?nej

48. Är du stolt över dig själv? hhaha venne

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? venen hah?

50. Vad får du ofta komplimanger för? mitt hår typ isf?

51. Har du lätt att få folk att skratta?njaa..?

53. Har du några talanger? venne inga speciella

54. Vet du om någon är kär i dig? nepp

55. Är du kompis med ditt/dina syskon?aa

56. Vad står det i ditt senaste sms? logga in på fb nuuuu<3

57. Hur lång är du? 1.50 cm :$

58. Hur mycket väger du? 38

59. Vilken storlek har du på kläderna? venne haha typ xs-s

60. Har du svarat ärligt? japp!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0