puss på er hhih

aa vet att jag blogga nyss men aa längtar så sjukt mycket tills på fredag!
ska sova hos nicole med ida!
älskar er sjukt mycket! så ni vet ni är en del av min halva hihi det finns många andra där oxå hihiou
aa men sen på lördan ska vi ha cup!
så aa vi kommer vinna den.. nä men det får vi väll se.. det är en cup som heter tigercupen o jag spelar i vasalund om ni in te visste det..
men här kommer bild på från vi sove hos nicole förra gången!
kyss♥

peddo smile? hhahahahhahahah


HAHAHHAHA fina?


Kommentarer
Postat av: Ida

EMMA INTE DOM BILDERNA NÄR JAG VAR RÖDHÅRIG :(

2012-03-26 @ 21:01:54
URL: http://idahlandqvist.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHHAHAH jo det var ju ffiint!<3

2012-03-28 @ 21:19:36
Postat av: Nico

EMMA JAG HAR PEDDO SMILE P¨Å ALLA BILDER! ASSÅ SERIÖÖÖST! HAHAHAH VAD FUUULAAA! VI TAR OM DOM PÅ FREDAG :D<3

Postat av: emma

hihihiih nejdå!

puss<3

2012-03-28 @ 21:29:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0